pátek 5. března 2010

Markéta a Honzík 25+5 tt


Honzík 25+2tt,800g,35cm narozen 19.8.2009 Vše začalo před dvěma lety.Po druhé jsem se vdala můj druhý manžel děti neměl,já mám dvě Daniel 15 a Adéla 8.Ve druhém těhotenství se mi objevil diabetes.Naštěstí zůstalo jen při dietě, za čas se mi ale cukrovka zhoršila a musela jsem si začít píchat inzulín.asi v únoru 2007 jsem zjistila,že jsem těhotná.navštívila jsem gynekoložku,ta mi to potvrdila a dala mi kontakt na paní doktorku Andělovou diabetoložku z Podolí.Objednala jsem se k ní a ta mě poslala na genetiku,tam mi řekli,že u diabetiček je větší riziko vrozených vývojových vad.Na ultrazvuk mě poslala také do Podolí.Moc jsem se bála prvního uz screningu pan doktor chvíli koukal potom mi řekl,že naše miminko má vadu srdíčka ,která není slučitelná se životem a že by mi doporučil těhotenství ukončit.Zákrok mi provedli také v Podolí v 15.týdnu a protože plod byl už větší museli mi těhotenství ukončit indukcí.Plod se posílal na rozbor,aby zjistili vadu po nějaké době jsme si byli pro výsledky,stejně se nic nezjistilo jen nám dali zprávu,že to byla holčička oba jsme se s tím dlouho vyrovnávali.Přesně za dva roky opět v únoru jsem zjistila po roce a půl pokusů,že jsem těhotná.Měli jsme hroznou radost a zároven strach.Zkrátím to první uz dopadl naprosto výborně ani jsem nemusela na plodovou vodu.Druhý uz ve 20.týdnu taky dopadl dobře a paní doktorka nám řekla ,že čekáme chlapečka.Od začátku těhotenství jsem trpěla na záněty,moje gynekoložka mi pořád říkala ,že to nic není a že je to těhotenstvím.Termín porodu jsem měla 30.11.2009.22.7.týden těhotenství byl v tu dobu 21+1tt mě od rána pobolívalo břicho.Manžel přijel z práce kolem deváté,naložil mě do auta a odvezl mě do Kolínské nemocnice jsme z Kolína tam mě nechali čekat na chodbě asi 45 min. Pan doktor mě prohlédl a řekl jste na centimetr otevřená je to na příjem.Já jsem mu řekla že pojedu do Podolí on na mě tak si jedte a nedal mi ani zprávu o tom,že mě vyšetřil .Do Podolí jsme přijeli kolem jedné ráno.Nějaká paní doktorka mě prohlídla a řekla mi, že potrácím bylo to hrozné,odvezli mě na jeden z porodních sálů.Dali mi nějaké kapačky a atb ,protože jsem měla zánět .Začali mi píchat kortikoidy po dvou dnech na sále mě převezli na odd rizikové,měla jsem nález pět cm otevřená a vak blan vyklenutý v pochvě.Bylo spoustu vyšetření,krve,neustálé podávání atb.,ještě jedna dávka kortikoidů,mohla jsem jen do sprchy a na záchod.19.8. ve25+2 tt večer se dostavily bolesti a ten nález už pokročil tak ,že se nedal zastavit. Byl mi proveden císařský řez a asi v 20.45 hod. se nám narodil Honzík vážil 800g a měřil 35cm.Dýchal sám a vše bylo vzhledem k jeho nedonošenosti v pořádku.Hned druhý den jsem se na něho šla s manželem podívat,byl to drobeček a při pohledu na něho jsme brečeli.Během několika dnů mu váha klesla na640g.Dnes je mu deset týdnů váží 1390g a měří asi38cm byly nějaké komplikace,měl plicní ventilaci,krev v moči a stolici,ale to bylo z neuzavřené dučeje a po pěti dnech léčby se to srovnalo. Do minulého týdne byl na cpapu ,ale už dýchá sám bez větších problémů.První kontrola očiček byla v pořádku, tento týden nás čeká další.Honzík nám dělá velikou radost je to statečný chlapeček a těšíme se ,až si ho odvezem domů.Možná budem muset inhalovat,cvičit ,ale at je to cokoliv pro našeho chlapečka uděláme všechno na světě.

Žádné komentáře:

Okomentovat