čtvrtek 28. května 2009

Hlasování

Zaznamenáváme pro Vás výsledky našich
ukončených hlasování, toto je na téma:

Jak jste vnímala po porodu kontakt s děťátkem?


toužila jsem s ním být co nejčastěji
17

bála jsem se kontaktu s ním
5

moc ráda jsem se ho dotýkala
9

moc ráda jsem ho klokánkovala
8

bylo mi to jedno
0

nesměla jsem k němu chodit
3

Celkem hlasovalo 26 lidí.


Vidíte na výsledcích, že každá z nás má se svým dětátkem kontakt již v bříšku, mluvíme na něj, a hladíme ho.Většinou se ten kontakt nepřeruší ani po předčasném porodu, jenom jsme většinou šokování tím jak miminko vypadá- je hubené a červené, namísto baculatého a růžového cvalíka.Některé maminky se bojí na něj jít podívat, protože se bojí co uvidí, a také cití pocit viny za to co se stalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat