neděle 22. března 2009

Příběh Adámka- krásně veršovaný!!







Adámek Horák ☼7.4.2004, 830g/36cm (28 gt).

Jednou takhle v podvečer,
to se strhla mela,
rázem byla v pozoru nemocnice celá.

Výsledkem té mely bylo,
že se dítko narodilo,
byl jsem to já – mrňousek,
nedorostlý – o kousek.

Naštěstí však všichni z JIPky starali se ze všech sil,
abych rostl síly sbíral, zdravíčko si utužil
a potom co nejrychleji nemocnici opustil.

Uplynulo mnoho týdnů, než jsem mohl domů jít,
za bráškou i za tatínkem, k mamince se přitulit.

Jak tak koukám kolem sebe,
jistě stojí za to žít,
s těmi co mě mají rádi
dar života využít.

Teď mi byli čtyři roky
tímto vám chci říci jen,
že nevzdávat se má vždy smysl,
bojovat o každý den.

Pro miminka nedočkavá je těžké každé ráno,
když v bříšku klidně odpočívat nebylo jim
přáno.
Toto mějte na paměti, když vám síly dochází,
a také že pomoc, víra, láska hory přenáší.

7.4.2008 13,5kg/94cm – všechny vás přerostu!!!

1 komentář:

  1. Náhodně jsem se dostalana tuto adresu. Pěkně složené (panem životem)
    Eliška

    OdpovědětVymazat