pondělí 21. prosince 2009

Krásné svátky a hodně šťastných chvil v novém roce



S ranním sluníčkem posíláme Všem rodičům, dětem, babičkám a dědečkům pozdravy a přání prožití krásných svátků plných radosti a hodně štěstí v Novém roce.
DĚKUJEME také všem odborníkům, kteří nám pomáhali s psaním článků se zdravotní či jinou odbornou tematikou, novinářům kteří nám tyto články uveřejňovali a krásně o dětech psali, sponzorům, kteří nám pomohli vydat brožurku o kojení- firmě Medela a Nutricia, sponzorům, kteří nám pomohli zaplatit výstavu u Apolináře, a dalším a dalším stovkám lidí, kterým není lhostejný osud 8000 dětí které se narodí předčasně a jejich rodičů, kteří s nimi sdílí jejich těžší start do života.
A nakonec- přidávám přáníčko od maminky Štěpánky, protože to prostě napsala moc hezky :-))


Zdravím všechny maminky nedonošeňátek, před 10,5 měsíci jsem tu zoufalá psala, že se mi dvojčátka Max a Maty narodili ve 25+5tt a vážili 810 a 900g (2.2.2009), dnes to už jsou malý rošťáci, váží přes 8kg a mají 74cm, Maxík má 1.zoubek a začíná lézt, sám umí pít z láhve mlíčko :-) Maty je malá triskomyška, neustále mi někam zdrhá a krámuje a dokonce se už staví kolem nábytku a má dva tesáčky :-) první tři měsíce měsíce byli náročné, plné strachu, já skončila se záhadným zánětem plic na plicním (mají ho jen lidé na ventilátoru nebo nedonošeňátka), brala měsíc Antibiotika a přišla o mlíčko...když se na to koukám zpětně, přijde mi to neuvěřitelné, že to kluci i mi zvládli a malí bojovníčci dohání těch chybějících 14 týdnů :-) milé maminky děkujeme všem za podporu, která se nám v prvních náročných týdnech od vás dostala a a přejeme všem Krásné vánoce a novým vyděšeným maminkám nedonošeňátek plnou náruč sil podpory a objetí ať zvládnou ten těžký start svých drobečků. Štěpánka Maxík a Matyášek

Žádné komentáře:

Okomentovat